Winkelcentrum De Clomp stopt populaire Facebookpagina en start een nieuwe

facebookpagina de clomp zeist

Beeld: inzet Facebookpagina De Clomp. © De Zeisterkrant/Facebook

Winkelcentrum De Clomp is gestopt met haar Facebookpagina met meer dan 1.100 volgers. Vanwege technische redenen is er een nieuwe Facebookpagina gestart, waarbij het winkelcentrum weer helemaal van begin af aan opnieuw moet beginnen.

Het begon twee dagen geleden met een wijziging van de profielfoto: het logo van het winkelcentrum maakte plaats voor een gitzwarte afbeelding. Ook de foto boven de Facebookpagina werd gewijzigd door een zwarte afbeelding, waarop de boodschap “Deze pagina is niet in gebruik” in hoofdletters te lezen is.




Op de oorspronkelijke Facebookpagina reageren volgers van het Zeister winkelcentrum verbaast: “Heb ik wat gemist?”, “Waarom?” en “Hoezo Zwart?“, klinken enkele reacties.

Kort na deze verborgen boodschap komt de mededeling dat er een nieuwe Facebookpagina in het leven geroepen is: “Wil jij op de hoogte blijven van leuke aanbiedingen, evenementen en verhalen? Like onze nieuwe Facebookpagina en wij houden je van alles op de hoogte“, aldus het winkelcentrum. En ook daarop ontstaan de nodige vragen: “Waarom een nieuwe Facebookpagina? Is de andere niet goed meer?“.

Daarop antwoord winkelcentrum: “Wegens technische redenen zijn wij helaas genoodzaakt een nieuwe pagina te realiseren!“. Wat deze redenen precies zijn is niet bekend. Opvallend is wel dat het winkelcentrum nog steeds berichten kan publiceren op de pagina.




De Zeisterkrant nam contact op met het winkelcentrum maar heeft tot op heden geen reactie mogen ontvangen.

zeisterkrant nieuwsbriefElke zaterdag het meest opvallende nieuws uit Zeist in je inbox?