Het logo dat Gemeente Zeist heeft laten maken dat wél gebruikt mag worden in uitingen door ondernemers. © Gemeente Zeist
Om Zeister ondernemers handvatten te bieden bij uitingen van producten of diensten die een link hebben met The Passion, komt de gemeente met een speciale toolkit. Hierin is onder meer een speciaal logo te vinden dat gebruikt mag worden, want het officiële logo en de naam ‘The Passion’, mogen niet gebruikt worden.
“Het is niet toegestaan om het logo van The Passion en de merknaam ‘The Passion’ te gebruiken, daarom hebben we een logo voor u als ondernemers laten maken. Dit logo kunt u gebruiken op uitingen op uw producten of diensten die een link hebben met The Passion“, meldt de Gemeente Zeist.
ZIE OOK:
Video: veertiende editie van The Passion vindt plaats in Zeist
Op een speciale pagina, die de gemeente The Passion Toolkit noemt, kunnen ondernemers ook posters en ansichtkaarten downloaden die gebruikt mogen worden. Via een online aanvraagformulier kunnen zij ook geprinte versies ontvangen. “Dan zorgen wij dat deze zo snel mogelijk bij u terecht komen“, belooft de gemeente.
Daarnaast geeft de gemeente ook nog advies voor benamingen. “Het is niet toegestaan om een ‘The Passion-taartje te verkopen, maar u kunt wel een ‘Passietaartje’ verkopen. Alles met ‘passie’, ‘passievol’ of ‘met passie’ is wel toegestaan: we dagen u uit om creatief te zijn!“, aldus Gemeente Zeist.
The Passion 2024
De veertiende editie van The Passion vindt plaats in Zeist. Het thema dit jaar is ‘Ik geloof in jou’. Angela Schijf vervult dit jaar de hoofdrol van Maria, William Spaaij de rol van Jezus, Matteo van der Grijn de rol van Petrus, rapper Keizer de rol van Judas en Gaia Aikman de rol van Maria Magdalena.
ZIE OOK:
Hoofdrollen The Passion 2024 bekendgemaakt: dit is de cast
Elke zaterdag het meest opvallende nieuws uit Zeist in je inbox?